МОНГОЛЫН ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН ТАЛААРХ ТӨРИЙН БОДЛОГЫН ЧИГ ХАНДЛАГА, ХҮНДРЭЛ БЭРХШЭЭЛ
DOI:
https://doi.org/10.63570/yvzpfc15Аннотация
Энэхүү нийтлэлд 1990 оноос хойшх дээд боловсролын талаарх төрийн бодлогын өөрчлөлт, хандлагыг судалсан судалгааны үр дүн, Монголын дээд боловсролын бодлого энэ хугацаанд ямар чиг хандлагатай явж ирснийг Кларкийн “дээд боловсролын зохицуулалтын гурвалжин” (1983) онолын үзэл баримтлалд үндэслэн сүүлийн арав гаруй жилд төрийн зохицуулалт эрс нэмэгдэж ирснийг бодлогын баримт бичиг, судалгааны ярилцлагын шинжилгээнүүд дээр тулгуурлан өөрийн байр суурийг илэрхийлэхийг зорьсон юм.
Загрузки
Опубликован
2025-05-02
Выпуск
Раздел
Судалгааны өгүүлэл
Лицензия
Copyright (c) 2025 Шийдвэр гүйцэтгэл судлал

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
МОНГОЛЫН ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН ТАЛААРХ ТӨРИЙН БОДЛОГЫН ЧИГ ХАНДЛАГА, ХҮНДРЭЛ БЭРХШЭЭЛ . (2025). Шийдвэр гүйцэтгэл судлал, 3(50), 123-133. https://doi.org/10.63570/yvzpfc15