СУРАЛЦАГЧДЫН СЭТГЭЛ ХӨДЛӨЛИЙН ТҮВШИН БА ТУЛГАМДАЖ БУЙ АСУУДАЛ

Authors

  • О.Должинсүрэн ҮБХИС-ийн цэргийн хөгжмийн политехник коллежийн ерөнхий эрдмийн тэнхимийн багш Author

DOI:

https://doi.org/10.63570/56zapp30

Keywords:

Сэтгэл хөдлөлийн чадамж, сэтгэл хөдлөлийн чадамжийн үндсэн 5 чадвар, өөрийгөө удирдах чадвар, өөрийгөө танин мэдэх чадвар, сэдэлжүүлэлд

Abstract

Орчин үеийн нийгэм, технологийн хөгжлийн хурд, нийгмийн
харилцааны өөрчлөлтүүд нь хүмүүсийн сэтгэл хөдлөлийг удирдах, ойлгох
хэрэгцээг нэмэгдүүлж байна. Суралцагчдын сэтгэл хөдлөлийн түвшинг
тодорхойлох нь тухайн хувь хүний суралцах үйл явц, амжилтад хэрхэн нөлөөлж
байгааг судлах чухал асуудал юм. Энэхүү судалгаагаар Монгол Улсын
Консерватори сургуулийн суралцагчдын сэтгэл хөдлөлийн түвшин, мөн сэтгэл
хөдлөлийн 5 үндсэн чадварыг тодорхойлохыг зорилоо. Судалгааны үр дүнд
суралцагчдын сэтгэл хөдлөлийн түвшин нь тэдний суралцах идэвх, бүтээмж,
танин мэдэхүйн хөгжилд хэрхэн нөлөөлж байгааг онолын болон практик
үндэслэлээр тайлбарласан болно. Мөн сэтгэл хөдлөлийг зөв удирдах арга зам,
сургалтын орчинд үүсэх сэтгэл зүйн нөлөөллийг бууруулах боломжийг судалж,
практикт ашиглах зөвлөмжүүдийг дэвшүүлсэн болно.

Downloads

Published

2025-05-14

Issue

Section

Судалгааны өгүүлэл

How to Cite

СУРАЛЦАГЧДЫН СЭТГЭЛ ХӨДЛӨЛИЙН ТҮВШИН БА ТУЛГАМДАЖ БУЙ АСУУДАЛ. (2025). Шийдвэр гүйцэтгэл судлал, 1(51), 166-176. https://doi.org/10.63570/56zapp30

Similar Articles

1-10 of 82

You may also start an advanced similarity search for this article.